Оқу жылының басында-1124 оқушы, 3 тоқсанның соңында "№ 4 ЖББОМ" КММ-де 1-11 сынып аралығында 1129 оқушы оқыды.
1-4 сыныптар - 419
5-9 сыныптар - 622
10-11 сыныптар - 88
3 тоқсанның соңында оқушылар саны -1129. Жиынтықтар класы -56.
Мемлекеттік тілде-168 оқушы. Орыс тілінде оқитын сыныптарда -961 оқушы. Арнайы (ТДО) сыныптарында 72 оқушы оқиды.
Оқу нәтижесінде 2023-2024 оқу жылының 3 тоқсанындағы үлгерім қорытындысы бойынша "№ 4 ЖББОМ" КММ оқушылары 3 тоқсанды келесі нәтижелермен аяқтады: Арнайы (ТДО) сыныптарын есептемегенде сыныптарда үлгерім % -100, сапа % -58 %. Оның ішінде үздік оқушылар - 92, жақсы оқитын оқушылар - 468, үлгермегендер-0 , аттестатталмағандар - жоқ.
2023-2024 оқу жылының 3 тоқсанындағы үлгерім қорытындысы бойынша арнайы (ТДО) сыныптарын ескере отырып: үлгерім % -100, сапа % – 55. Оның ішінде үздік оқушылар-92, жақсы оқитын оқушылар - 470, үлгермегендер -0 , аттестатталмаған-дар - жоқ.
"Алтын белгіге" үміткерлер жоқ. Үздік аттестатқа үміткерлер - 9 сыныптың 4 оқушысы (Әшімов Даниял Саятұлы (9Б сынып), Юсупов Артем Евгеньевич (9Г), Абитаева Жазира ,Серік Аңсар (9Ә сынып оқушылары), сондай-ақ 11 сыныптың 4 оқушысы : Сағидолла Айтас Саятұлы (11Ә сынып), Назаренко Виктория Сергеевна, Оберемко Виолетта Сергеевна, Шихалева Анастасия Антоновна(11А сынып).
3 тоқсанның қорытындысы бойынша 2022-2023 оқу жылының 3 тоқсанымен салыстырғанда ,сыныптарда арнайы(ТДО) сыныптарды есепке алмағанда үлгерім сапасының % - 2,5 -ке артуы байқалады, арнайы(ТДО)сыныптарды есепке алғанда сапасының % - 2,7- ге артуы байқалады.
3 тоқсанның қорытындысы бойынша (2022-2023 оқу жылының 3 тоқсанымен салыстырғанда) келесі сыныптарда үлгерім сапасының % артуы байқалады
Атап өтсек 4Б,4В,5Ә, 6А,6В,6Г,7В, 7Г, 8Ә, 8Б, 8В, 9А,9Б,11Ә,11Б сыныптарында оқушылардың білім сапасының % - арттыруда.
4Б – Мирау А.А. – 1,3 %
4В – Унтабаева Ж.М. – 2 %
5Ә– Бегалина Ш.Т. - 4 %
6А – Дюсекова Б.Ж. – 6,4 %
6В – Калиуллина А.Ж. - 4 %
6 Г - Койбагарова Р.М. – 2 %
7В – Рахимов Н.Ж. - 12 %
7Г – Бигатова Б.И. – 9,5 %
8Ә – Кенчимбаева К.М. –9 %
8 Б – Ключникова М.Н. –12%
8 В – Кобикт О. – 3 %
9А – Шишкина А.А. – 4 %
9Б – Никитина М.Н. – 5 %
11Ә – Акипова С.К. – 17 %
11Б – Грищенко О.В. – 29 %
3 тоқсанның қорытындысы бойынша (2022-2023 оқу жылының 3 тоқсанымен салыстырғанда) келесі сыныптарда сапа % төмендеуі байқалады .
Атап өтсек - 3Ә,3Б, 4А, 4Г, 5А, 5Б,5В, 6Г,7Ә, 8А,8Г, 9В,9Г,11А сыныптарында ,оқушылардың үлгерім сапасының % төмендеуіне назар аударыңыздар.
3Ә – Жылқыбай Қ.М. - 4 %
3Б – Кляцких Е.Н. - 12 %
4А – Кравец К.Н. - 5 %
4Г – Нурланова С.Ж. -10 %
5А – Шляховая А.А. – 13 %
5Б – Кузьмина Ю.Ф.– 2 %
5 В – Барт С.А. -14 %
6 Г - Койбагарова Р.М. – 2 %
7Ә – Кумарова Б.И. - 3 %
8А – Камелина Л.П. – 9,4 %
8Г – Абеева К.Ж. - 2 %
9В – Загвоздина Е.С. – 4 %
9Г – Загвоздина Е.С. – 2 %
11А – Кубрина Г.Р. – 7 %
Пәндер бойынша сапа % нәтижелерін 2022 – 2023 оқу жылының 3 тоқсанымен салыстырмалы талдау салыстырғанда сапа % келесі пәндер бойынша өскенін көрсетеді:
Физика –11 %
Алгебра – 5,5 %
Қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы қазақ әдебиеті - 4,5 %
Қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі - 2,9 %
Орыс тілінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті - 2,6 %
Қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті - 4,5 %
Ағылшын тілі - 3,3 %
Орыс тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі - 2,3 %
Орыс тілінде оқытатын сыныптардағы орыс әдебиеті - 0,8 %
Бастауыш сыныптар:
Қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі - 4 %
Қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі - 3 %
Орыс тілінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі - 0,9 %
Пәндер бойынша сапа % нәтижелерін 2022 – 2023 оқу жылының 3 тоқсанымен салыстырмалы талдау салыстырғанда сапа % келесі пәндер бойынша төмендегенін көрсетеді:
Биология – 13 % (7-11сын.)
Қазақстан тарихы – 4,8% (5-11сын.)
География – 3,8 % (10 А,Б,11-і сын.)
Дүниежүзі тарихы – 0,6 % (10А,11-і сын.)
Бастауыш сыныптар:
Математика – 2,2 %
Орыс тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі - 0,5 % Ағылшын тілі - 0,6 % (3-4 сын.) Әдебиеттік оқу - 2,4 %
2023-2024 оқу жылы
"№4 ЖББОМ" КММ - інің 3 тоқсандағы үлгерім мен білім сапасының
қорытындысы бойынша талдау
Шешім:
1. Мектеп мұғалімдері оқушылардың оқу сапасы мен оқыту дәрежесін арттыру бойынша жұмысты жалғастырсын.
2. Оқу сапасын арттыру мақсатында оқушылардың әртүрлі қателіктерінің алдын алу бойынша әдістемелік жұмысты сауатты құру, оқушылардың қатысу дәрежесін, пәнге қызығушылығын арттыру үшін оқытудың әртүрлі әдістерін практикаға енгізуді жалғастыру.
3. Оқу жылы ішінде үлгерім сапасын бақылау үшін пән мұғалімдері арасында мониторинг жүргізу бойынша жұмысты жалғастыру.
4. а) 3 тоқсандағы үлгерім қорытындысы бойынша мектеп бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру, пән мұғалімдері білім сапасын жақсартуға әлеуеті 2 және 3 "3" бар оқушыларға ерекше назар аударсын . Сынып жетекшілеріне 4 тоқсан бойы бақылау жүргізу, осы оқушылардың мұғалімдерімен және ата-аналарымен байланыста болу, жеке сабақтар өткізу, әр сабаққа сараланған тапсырмаларды ойластыру, оқу материалын меңгеру деңгейін ескере отырып, үй тапсырмаларын әр тараптандыру .
Екі "3" бағасымен оқушылардың білім сапасын арттыру 3-тоқсаннан төмен емес білім сапасы бойынша 4 тоқсанды пысықтау және қорытындылау.
б) пән мұғалімдеріне оқу сапасын арттыру мақсатында оқушылардың әртүрлі қателіктерінің алдын алу бойынша әдістемелік жұмысты сауатты құру, оқушылардың пәнге қатысу дәрежесін арттыру үшін практикаға оқытудың әртүрлі әдістерін енгізу.
в) пән мұғалімдері арасында мониторинг жүргізу жөніндегі жұмысты жалғастыру. 4-тоқсанда оқыту сапасы төмен мұғалімдердің жұмыс көрсеткішін арттыруға назар аударылсын.