2021-2022 оқу жылына арналған
әдістемелік бірлестік жұмысын талдау
дене шынықтыру мұғалімдері және №4 КММ Н.В. және ТП
Дене шынықтыру және НВ және ТП мұғалімдерінің МО құрамына 6 дене шынықтыру мұғалімі және НВ және ТП бойынша 1 мұғалім кіреді:
4 мұғалім тәрбиеші ғылыми қызметкер
санаты жоқ 3 мұғалім (оның ішінде декреттік демалыста)
Өткен 2021-2022 оқу жылында Қорғаныс министрлігі Дене шынықтыру және НВ және ТП мұғалімдері келесі тақырып бойынша жұмыс жасады:
• Дене шынықтыру пәні бойынша әдістемелік жұмыс жүйесі дене шынықтыру және ТЭ және ТП мұғалімдерінің кәсібилігін арттыру, білім берудің жаңа сапасына қол жеткізуді қамтамасыз ету құралы ретінде.
Мектептің негізгі міндеттерінің бірі – оқушылардың денсаулығын нығайту және дене шынықтыру. Сондықтан бүкіл педагогикалық ұжым оқу-тәрбие үдерісіне қатысушылардың барлығында салауатты өмір салтына деген құштарлықты қалыптастыруға және оларды спорттық шараларға белсенді қатысуға тартуға тырысуда.
Жұмыстың мақсаты – әрбір оқушылардың дене шынықтыруды меңгеруіне негізделген жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ету, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шараларға жағымды эмоционалды-құндылық қатынасты, салауаттылық элементі ретінде тәрбиелеу.
Тапсырмалар:
1. Балалар мен жасөспірімдердің физикалық, психикалық және адамгершілік дамуына ықпал ету, оларда салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру;
2. Мектеп оқушыларының бойында дене шынықтыру құралдарын демалыс пен бос уақытты өткізуге, денсаулығын нығайтуға, күйзеліске қарсы тұруға дағдыландыру;
3. Денсаулықтың жоғары деңгейінің беделі туралы түсініктерін қалыптастыру;
4. Тұрақты дене шынықтыру жаттығулары мен таңдалған спорт түріне деген қажеттілікті түзетіңіз, адекватты өзін-өзі бағалауды қалыптастырыңыз,
5. Тұлғаның ұжымшылдық, мақсатшылдық, төзімділік, өзін-өзі ұстай білу сияқты адамгершілік, ерік қасиеттерін тәрбиелеу.
6. Тиімділікті және спорттық шараларға жаппай қатысуды арттыру.
Дене шынықтыру пәнінің мақсаттары мен міндеттеріне жету үшін дене шынықтыру мұғалімдерінің ұжымы негізгі міндет – дене шынықтыру мен спорттың сабақтық және сабақтан тыс түрлерін біріктіретін дене тәрбиесі жүйесін дамытуды ерекше атап өтті. Өткен кезеңге қойылған міндеттерді шешу дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру жүйесі, оқушыларды қосымша біліммен қамту және түрлі деңгейдегі спорттық іс-шараларға қатысу арқылы жүзеге асырылды.
Спорттық және бұқаралық жұмыс
Балалар мен жасөспірімдерді жүйелі дене шынықтыру және спортқа жаппай тарту міндетін жүзеге асыра отырып, мектепте мынадай секциялар жұмыс істейді:
Атауы |
|
Волейбол |
Кусаинов С.М. |
Скалолазание |
Иванова Н.Н. |
Баскетбол |
Бартусевич Т.И Бекмурат Н. |
Футбол |
Мангут А.С |
Үстел теннисі
|
Кусаинов С.М. |
Президенттік көпсайыс |
Дулова В.В- Жуланов Д.С |
Жыл басында мектептегі спорт секцияларына оқушылар көп тартылмаған. Бұл бірқатар себептерге байланысты, атап айтқанда:
1. Спортзалдың жүктемесі.
2. Пандемияға байланысты шектеу шаралары.
3. Таңертең орта деңгей үшін спорттық іс-шараларды өткізу мүмкін болмады, ал кешке кеш болды, ата-аналар рұқсат бермеді.
Бірақ жаңа спорт залы пайдалануға берілсе, екінші ауысымда оқитын 5-7 сынып оқушыларының сабағына тиімдірек келуге мүмкіндік бар. Олар үшін 1 қыркүйектен бастап таңертең спорт секцияларын өткізуді жоспарлап отырмыз.
Спорттық шаралардың жұмыс жоспарына сәйкес, карантинге байланысты кейбір іс-шаралар өткізілмеді. Бірақ соған қарамастан, Тәуелсіздік күні 6-сынып оқушылары арасында баскетболдан турнир өтті. Үстел теннисінен турнир. 5-6 сынып оқушыларына арналған арқан тартыс.
Кейбір спорт түрлерінен қалалық жарыстар да кеш өткізілді.
Баскетболдан қалалық турнирде 8 сынып оқушылары 3 орынға ие болды.
Президенттік көпсайыс бойынша мектептің құрама командасына іріктеу үшін мектепішілік жарыстар өткізілді. Мектептің құрама командасы қалалық көпсайыс бойынша 2 орынға ие болды.
Шаңғы жарысында мектеп командасы жеңіске жетті.
Жарыста және эстафетада 1 орын алу.
Сондай-ақ 3-4 тоқсанда бірқатар спорттық жарыстар өткізілді.
Оқушылар тоғызқұмалақтан сәтті өнер көрсетті – 2 орын алды. Көкшетау қаласында облыстық жарыстар өткізіліп, жеке біріншілікте оқушыларымыз өз жас топтарында жүлделі орындарға ие болды. Жеңіс күніне арналған жеңіл атлетика аралас эстафетасында біздің команда 3-орынға ие болды. «Жастар» спартакиадасының бағдарламасында жеңіл атлетикадан жарыстар да өтіп, мектебіміздің командасы 1 орынды иеленді. Ал Кубрина Ангелина облысқа жолдама алып, 800 және 1500 метрлік екі қашықтықта бірінші болды.
Кубрина Ангелина оқытушы Дулова В.В. жетекшілігімен. «Зерде» ғылыми жобалар байқауына қатысты. Қалалық турда 2 орын алса, облыстық турда қатысқаны туралы сертификатқа ие болды.
Мектепте спортшыларды дайындауға жақсы жағдай жасалған, спорттық құрал-жабдықтар алынған.
Спорт залының қауіпсіздігі 80-90%
Әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспарына сәйкес МО-ның барлық отырыстары өткізіліп, хаттамалар жүргізілді.
12 мамырда 4.7, 9.11 сыныптарда Президенттік тесттер қабылданды. Барлық сабақтардың тәртібі мен жақсы қатысуын атап өткім келеді. Бірақ нәтиже көп нәрсені қалауға қалдырады. Дене дайындығы деңгейінің төмендеуі пандемия кезіндегі төмен белсенділікке байланысты екенін түсінеміз.
Мұғалімдердің іс-әрекетін талдай отырып, мұғалімдер сабақты өткізу үшін оқу материалының мазмұнына және сабақтың мақсатына сәйкес оқытудың әдістерін, әдістерін және құралдарын жалпы дұрыс және орынды таңдайды деп қорытынды жасауға болады. Бірақ сонымен бірге пандемия кезінде студенттердің физикалық белсенділігі төмендегенін атап өткім келеді, бұл төзімділік нәтижелеріне әсер етті.
Менің ойымша, белгілі бір кезеңде Мәскеу облысы мұғалімдерінің жұмысын қанағаттанарлық деп бағалауға болады.
Ақпаратты назарға алып, жаңа оқу жылында келесі тапсырмаларды орындаңыз:
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ МІНДЕТТЕР.
1. Дене шынықтыру мұғалімдеріне арналған Мемлекеттік стандартты оқуды жалғастыру
мәдениет.
2. Әр мұғалімге теориялық білім беруді жүйелеу және кестеге сәйкес қайта даярлау курсынан өту.
3. Позитивті жалпылау мен таратуды жүйелеу
мектеп сайтында, бұқаралық ақпарат құралдарында мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі;
4. Сынып жетекшісінің, мұғалімнің ынтымақтастығын ұйымдастыру
дене шынықтыру саласында жаңартылған білім беру жүйесін енгізу шеңберінде дене шынықтыру және ата-аналар. Балалардың денсаулығына назар аударыңыз.
5. Жаңа оқу жылында ауысымдылықтарды ескере отырып, спорт секцияларында балаларды іріктеуге көңіл бөлінсін. Спортқа дарынды балаларды анықтауға және олармен мақсатты түрде жұмыс жүргізуге көп көңіл бөлу керек.
6. Қалалық, облыстық байқауларға қатысу