Мектепте педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру және оларға біліктілік санатын беру бағытында жүйелі жұмыс жүргізіледі. Бұл жұмыс мұғалімдердің кәсіби дамуына, заманауи білім беру талаптарына сай болуына және оқыту сапасын арттыруға бағытталған.
Ең алдымен, педагогтер жыл сайын курстық қайта даярлау және біліктілікті арттыру курстарына қатысады. Бұл курстарда олар заманауи әдіс-тәсілдермен, цифрлық білім беру платформаларымен, инклюзивті және тұлғалық-бағдарлы оқытумен танысады. Сонымен қатар, мұғалімдер "Lesson Study", "STEM", "Blended learning", жасанды интеллектті сабаққа енгізу, критериалды бағалау жүйесін қолдану сияқты жаңашыл бағыттарды меңгереді.
Мектепішілік әдістемелік бірлестіктер мен шығармашылық топтар да педагогтердің кәсіби дамуына үлес қосады. Онда мұғалімдер өзара тәжірибе алмасып, ашық сабақтар, шеберлік сыныптары, коучингтер өткізеді.
Біліктілік санатын алу мақсатында мұғалімдер портфолио жасақтап, өз кәсіби жетістіктерін дәлелдейді. Аттестациялау рәсімі білім беру сапасын арттырудың бір құралы ретінде қарастырылады. Мұғалімдер "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" сияқты санаттарға үміткер бола отырып, өз қызметінің тиімділігін көрсетеді.
Сонымен қатар, мектеп әкімшілігі тарапынан мұғалімдерге әдістемелік және ұйымдастырушылық қолдау көрсетіліп, кәсіби өсу траекториясы жеке дара қарастырылады.
Осының бәрі мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттырып, сапалы білім беруге жол ашады.
Оқу жылы/ санаты |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
Педагог-шебер |
0 |
0 |
0 |
Педагог-зерттеуші |
21 |
23 |
28 |
Педагог-сарапшы |
15 |
17 |
20 |
Педагог-модератор |
25 |
49 |
58 |
Бірінші |
5 |
0 |
0 |
Екінші |
6 |
0 |
0 |
Жоғары |
0 |
0 |
0 |