Олар оқу жылының соңына қарай сынап сияқты шашыраңқы болған оқушылардың зейіндерін шоғырландырды. Содан кейін олар эмоциялармен жұмыс істеді: олар сурет салды, көршісінің суретін "бүлдірді", өз суреттерінде бүлінген нәрсені түзеді және т.б. эмоционалды стресстен босататын ең даулы және қайшылықты процесс. Келесі кезеңде таңдау мүмкін емес нәрсе анықталды. Міне, процестің шарықтау шегі. Олар телефонды алып, отбасын, жақындарын, достарын, армандарын, білімдерін тауып, қорғай алатынына таң қалды. Олар жұмысты жоспарлармен аяқтады, өйткені алда тек жаз ғана емес, бүкіл өмір бар. Мұнда олар достарымен кездесуден бастап ғарышқа ұшуға дейін мүмкін және мүмкін емес барлық нәрсені ашты. Түлектердің ең кішкентай және нақты мақсаттары: емтихан тапсыру, ҰБТ және жоғары оқу орнына түсу. Бұл мақсаттар болашақта өмірдің жоғары сапасына қол жеткізу құралына аударылды. Бірақ бұл бөлек тақырып. Кішкентайлардың болашақ жоспарларынан: өз ісін ашу, ата-аналарына көлік, пәтер сатып алу және олардың несиелерін жабу үшін ақша табу; отбасын құру, балаларды балалар үйінен тәрбиелеу...