«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 4 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Құрметті 8-9 сынып оқушыларының ата-аналары! Бұл ұсыныстар сізге алаңдаған сәтте көмектеседі деп үміттенеміз. сіздің балаларыңыз қалай өседі

30.09.2020

Құрметті 8-9 сынып оқушыларының ата-аналары!

Бұл ұсыныстар сізге алаңдаған сәтте көмектеседі деп үміттенеміз.

сіздің балаларыңыз қалай өседі

 

14-15 жасқа дейін жасөспірімдер түсінбеушіліктен шаршап, ересектермен қарым-қатынастан құрдастарымен қарым-қатынасқа түсуге бейім.

1. Бұл жас оқуға, музыкаға, спортқа және басқаларға деген тұрақты қызығушылықтардың қалыптасуымен сипатталады. Баланы сүйемелдеу және оған әр түрлі салаларда өз бағын сынап көруге көмектесу маңызды. Бұл киім немесе аяқ киім киіп көргендей. Ересектер, өкінішке орай, жиі тітіркендіреді немесе жасөспірімдердің қызығушылықтарын басады, олар көп нәрсені шабыттандырады және түсіндіреді, өздерін мысал ретінде келтіреді. Бірақ бұл әрдайым көмектесе бермейді және көбінесе жасөспірімдерді толығымен шатастырады. Осы кезеңде олардың өзін-өзі қабылдауы өзгеріп, ересек сезімі пайда болады. Олар енді өздерін балалар сияқты сезінбейді, бірақ отбасы мен мектептегі орта әлі күнге дейін олардың жартылай туылған күйлерінен шығуға мүмкіндік бермейді. Дәл осы жаста олар: «Сіз соншалықты кішкентайсыз ба!» немесе «Ал, балабақша ...», содан кейін «Сіз менен әлдеқайда биік болып кеттіңіз, бірақ сіз өз ақыл-ойыңызды түсінбедіңіз ...» немесе «Мұнда маған құқық бермеңіз, алдымен міндеттерді қалай орындауды үйреніңіз» және т.б. Осындай тіркестермен ауыстырған дұрыс: «Мен сізге қазір оңай емес екенін түсінемін ...» немесе «Мен сіздің жасыңызда болған кезде мен де таластым, қорғадым ...» Жасөспірімге шынымен не қажет екенін түсіну - оның 3 ай жаттығуына мүмкіндік беру оны қызықтыратыны: спорт секциялары, музыка, студиялар, үйірмелер және т.б.

            2. Жасөспірімдер тәуелсіздікке ұмтылады, олардың тілектері мен қажеттіліктерін ескеруді қамтамасыз етеді. Өкінішке орай, бұл өте сирек кездеседі. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: балаңызбен қаншалықты жиі кеңес бересіз, қандай киім сатып аласыз немесе оның бөлмесінде тұсқағазды қандай түске жабыстырасыз. Егер сіз жауап ретінде «маған бәрібір» дегенді жиі естисеңіз, демек, бұл бәрі бірдей емес, бірақ ол әлдеқашан тоқтатылған немесе әлі ескеріле бастаған жоқ дегенді білдіреді. Міне, біз жағдайды қалай түзетуге болатынын ойлауымыз керек.

            3. Бұл жасты қайшылықтар дәуірі деп те атауға болады ... Себебі, ересек сезіммен бір мезгілде жасөспірім кейде қамқор болып, қамқор болғанды ​​қалайды. Қазіргі уақытта оған не қажет екенін түсіну үшін мұнда абай болу керек. БАСҚАРУДЫ ҚАМҚОРЛЫҚпен шатастырмаңыз. Ең бастысы - ол сізге қымбат екенін және сіз оған керек екеніңізді, оны жақсы көретіндігіңізді үнемі айтып отыруыңыз керек. Ия, сіз оның мінез-құлқына немесе іс-әрекетіне ренжуіңіз мүмкін, бірақ бұл оны бейтаныс етпеуі керек. Әйтпесе, бірдеңе жасаған немесе істегенде, ол өзінің алаңдаушылығын, қорқынышы мен уайымын әкелетін жері жоқ. Ол өзінің қиындықтарымен күресуді әлі үйренбеген еді. Кез-келген нәрсені қиындықтармен жасыруға болады: жанжалдан, күштінің моральдық қысымынан, сүйікті заттарының жоғалуына, достар таба алмауына, әлеуметтік желілерде хат жаза алмауына, ұл немесе қызбен қарым-қатынастың маңыздылығы тұрғысынан күтпеген жерден болған сыныптастарына реніш, өмір сүруді қаламау. Мұнда жасөспірім ауырған кезде бұл жағдайдан кез-келген жолмен құтылғысы келетіндігін нақтылау қажет: ол қолындағы теріні кесіп, экстремалды спорт түрлеріне ұмтыла алады, жылдамдықпен көлік жүргізе алады, алкоголь ішеді, жыныстық қатынасқа түседі. Мақсат біреу: эмоционалды бұзатын нәрсені сезінуді тоқтату.

4. Компанияға тиесілі болу қажеттілігі сақталады. Ересектер «бос уақыт» деп ойлағандықтан, жасөспірімдер «қыдырып», қаңғып, «бір-біріне жабысып», қаптай болғаннан ыза болады. Олар сол жерде сөйлесіп, ұзақ уақыт үнсіз отыра алады, бірақ бұл оның басынан кешіп жатқанын және басынан кешкенін құрдастарына түсінікті сезінуге көмектеседі.

Осыған сүйене отырып, келесілерді қарастырған жөн болар еді:

1. Тәрбие бүкіл тәртіп, отбасының өмір салты бір-біріне деген түсіністік, мейірімділік, қамқорлық, зейін, сыпайылық пен сыйластықтың үлгісі болған жағдайда ғана тиімді болады.

3. Бүгінгі күні жасөспірімнің жұмыс орнына көңіл бөлу, күн тәртібін дұрыс құру, демалыс пен үй тапсырмасына дайындалу туралы ойлану керек. Компьютерде немесе телефонда ұзақ отыру ұйқышылдықты тудыруы мүмкін. Бұл қалыпты жағдай. Күндізгі ұйқы, әсіресе флегматикалық және меланхолик темпераменті бар адамдар үшін қажет (басқаша айтқанда, баяу және әсерлі). Психикалық шамадан тыс жүктеме кезінде ұйқы уақытын 1 сағатқа көбейту керек.

4. Сіздің балаңызға әлеммен сыртқы байланыстағы барлық нәрселер туралы хабардар болу үшін чаттардағы хабарламаларды орындауға тырысыңыз: мектепте, спорт бөлімінде, музыка немесе өнер мектебінде. Ерекшелік - достармен жеке хат алмасу, мұнда сіз өзіңіздің қызығушылығыңызды бақылауыңыз керек.

5. Тиімді тәрбие алу үшін немесе балада күрделі мәселелерді тапсаңыз, сізге психологпен, мұғалімдермен немесе жергілікті дәрігермен кеңесу қажет болады. Егер сізге біреуіне жүгіну қиын болса, сіз басқа ата-аналармен бірігіп, ұжымдық кеңес ала аласыз.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 30.09.2020 19:38
Құрылған күні: 30.09.2020 19:40

Текст