«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 4 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Құрметті 6-7 сынып оқушыларының ата-аналары! Бұл нұсқаулар сізге арналған.

30.09.2020

Құрметті 6-7 сынып оқушыларының ата-аналары!

Бұл нұсқаулар сізге арналған.

 

            12-13 жасында бала белгілі бір ерекшеліктерімен сипатталатын ерте жасөспірім кезеңіне өтеді:

 

1. Жасөспірім осы салыстырмалы түрде қысқа мерзімде тұлғааралық қатынастар саласын белсенді түрде зерттей бастайды. Қарым-қатынас оның өміріндегі басты нәрсеге айналады, ол оқудан гөрі көбірек қозғалады және оған байланысты тәжірибенің көп бөлігі. Байланыстың қажеттілігіне байланысты жасөспірімдер компаниялары деп аталатын микро топтар құрылады. Компаниялар уақытша және тұрақты бола алады. Және олар 16 жасқа дейін өзекті болып қала береді. Қазіргі уақытта осы компаниялардың құрамына кіретін жігіттерге мұқият болу өте маңызды. Иә, ол жерде тек жақсылықтар болып жатқан жоқ па деген қорқыныш бар. Мұндай ойлар балалардың ересектердің бақылауынсыз, өз бетінше сөйлескісі келетіндігіне байланысты пайда болады. Сонымен қатар, олар ата-аналарына сол жерде болып жатқан жайттардың егжей-тегжейін бөлісуді тоқтатады. Біріншіден, ішінара оларды компаниядан шығарып жіберуге болатындығына байланысты. Онда айтылмаған ережелер бар. Ішінара әлеуметтік рөлдер туындайтын қарым-қатынас тәжірибесінің болмауына байланысты, мысалы: «негізгі», «әлсіз», «клоун» және т.б. Ең оңай жолы - балаңызға осы топтар мен компанияларға кіруге тыйым салу. Ата-аналарға арналған плюс: ол туралы кенеттен ренжіп қаламын деп аз уайымдау. Жасөспірімге арналған минус: құрдастарымен сөйлесуді үйрену мүмкіндігін жіберіп алады, бұл үлкен жасөспірімдер мен жастарда қиындықтар тудырады. Осылайша, баланың қарым-қатынастағы мінез-құлық моделі қайта құрылады.

 

2. Осы кезеңде жасөспірім ағзасында физиологиялық өзгерістер орын алады. Дене мен сүйектің салмағы тез артады. Оның үстіне дене мүшелері біркелкі емес өседі. Мысалы: аяқтар өсіп үлгерді, бірақ қолдар жоғалып кетті, құлақтар үлкен, бірақ мұрын сол қалпында. Жасөспірімдер өздерін ұнамсыз сезініп қана қоймай, одан зардап шегеді, және кем емес, өйткені жанжалсыз байланыс жоқ. Сүйектердің дамуы мен қалыпты жұмыс істеуі үшін минералды тұздарды тамақпен бірге алу қажет. Осыған байланысты, егер тамақ теңдестірілмеген болса, онда ер балалар, мысалы, ересек адамға қарағанда екі есе көп тамақ жей алады. Жалпы алғанда, жасөспірімдер үшін аштық жағдайы тән, өйткені дене тоқтаусыз өседі. Оқушылар мектепте екінші ауысымға оқуға келгенде, үйде түскі асын жаңа ішіп болғаннан кейін, ең алдымен асханаға асығады. Бұл 11 мен 16 жас аралығында жақсы. Сондықтан сізге онлайн-жаттығу кезінде таңғы ас пен түскі асқа қосымша тағамдар ұсынылуы керек.

       

3. Дененің қалыпты өсуі үшін буын аймағында орналасқан жүйке ұштарының тітіркенуі де қажет - бұл тітіркену тек жеткілікті физикалық жүктеме кезінде болады. Мектепте 6-7 сынып оқушылары ең шулы және мобильді. Енді сіздің балаларыңыз физикалық еңбекпен, спортпен, билеумен және т.с.с. өсуге және физикалық дамуға мүмкіндік беретін барлық нәрселермен айналысуы маңызды.

 

4. Эндокриндік жүйеде белсенділіктің өзгеруі байқалады, бұл вегетативті функциялардың айқын тербелістеріне әкеледі (тершеңдік, қызару, ағару, салмақ жоғалту, семіздік және т.б.). Жыныстық гормондардың қанға көбеюі жасөспірімдердің эмоционалды тұрақсыз болып қалуына және осал. Осыған байланысты көңіл-күй тез өзгереді және әртүрлі болуы мүмкін: қатты толқу мен эйфориядан ренішке, ашулануға, кейде депрессияға дейін. Жасөспірімдер депрессиясы ересектердің депрессиясынан ерекшеленеді. Ал егер сіз оның белгілерін тапсаңыз: апатия, үнемі жылағыштық, бұрын қызықтыратын нәрсеге деген қызығушылықтың төмендеуі, тәбет пен ұйқының бұзылуы және т.с.с., онда сіз маманмен (психологпен немесе жергілікті дәрігермен) байланысуыңыз керек.

 

5. Орталық жүйке жүйесі күйінің сәйкессіздігі, оның тепе-теңдіксіздігі айқын көрінеді: жүйке орталықтары тежелуге қарағанда қозудың басым болуымен жұмыс істейді, сондықтан жасөспірімдер кейде төбелесуге, айқайлауға немесе жылауға кірісуі мүмкін, бірақ өздерін тоқтата алмайды. Оларға сөз деңгейінде жүгіну және ересектерден талап ету іс жүзінде нәтиже бермейді. Бұл жерде ересектер үшін эмоционалды тепе-теңдікті сақтау маңызды, ал толқып тұрған жасөспірімнің эмоционалдық өрісіне енбеу керек.

 

6. Шаршаудың жоғарылауы байқалады. Ол екі фазада жүруі мүмкін: біріншісінде қозғалыссыздық пайда болады. Екінші - ұйқышылдық, ұйқышылдық немесе қатты толқу. Мұнда жасөспірімнің демалуына жағдай жасау өте маңызды: оған жалғыз болуға мүмкіндік беріңіз, мүмкін ұйықтаңыз, достарыңызбен серуендеңіз немесе фильм көріңіз және жалғыз музыка тыңдаңыз.

 

Жасөспіріммен қарым-қатынаста не істеуге болады және не істеу керек,

неден аулақ болу керек және неден тыйылу керек

  

1. Баламен эмоционалды, ренішті, жанжалды ерітуге жол бермеңіз. Бірақ егер олар онымен ұрысса, онда біз онымен татуласуға тырысуымыз керек. Оның өмірлік тәжірибесі біржақты болмауы үшін.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 30.09.2020 19:35
Құрылған күні: 30.09.2020 19:38

Текст