«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 4 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Құрметті 5-сынып оқушыларының ата-аналары! Бұл нұсқаулар сізге арналған.

30.09.2020

Құрметті 5-сынып оқушыларының ата-аналары!
Бұл нұсқаулар сізге арналған.

Даму психологиясында 11 жыл балалық шың болып саналады. Сіздің балаңыздың бастауыш мектептен орта мектепке ауысуы дәл осы кезеңге сәйкес келеді. Бесінші сыныпта бала өзін жаңа оқыту жүйесінде табады: сынып жетекшісі мен пән мұғалімдері, жаңа пәндер. Интернеттегі оқытудың тағы бір ерекшелігі бар: бейне сабақтар қолданылса, тіпті бір пән бойынша мұғалімдер саны бір мұғалімнен асып түсуі мүмкін.
Бейімделу, яғни жаңаға бейімделу әркім үшін әр түрлі жүреді. Мұндай кезеңде балалар жиі өзгеріп отырады - олар ешқандай себепсіз мазасызданады, қорқақ болады немесе керісінше, ұялшақ, әуре болады. Нәтижесінде олардың өнімділігі төмендеуі мүмкін, олар ұмытшақ, ретсіз бола алады, кейде ұйқысы мен тәбеті нашарлайды.
Адаптацияның жетістігі жасөспірімнің жаңа білім мен дағдыларды игеруге интеллектуалды дайындығына ғана емес, сонымен қатар оның сыныптастарымен және мұғалімдермен қарым-қатынас орнатуға және қарым-қатынас орнатуға, мектеп ережелерін сақтауға және жаңа жағдайларға бағдарлай білуіне байланысты.
Міне, сіз неге назар аударуыңыз керек және қажет:
1. Кіші жасөспірімнің жас ерекшеліктері:
- құрдастар тобында, отбасында лайықты позицияның қажеттілігі;
- шаршаудың жоғарылауы;
- адал дос алуға ұмтылыс; құрдастық компанияға қатысу;
- сыныпта да, шағын командада да (топта) оқшауланудан аулақ болуға деген ұмтылыс;
- сыныптағы «күштер тепе-теңдігі» мәселесіне қызығушылықтың артуы;
- өз мүмкіндіктерін асыра бағалау, сәтсіздіктерге бейімделудің болмауы;
- ересектердегі сөздер мен істердің сәйкестігіне талаптылық.
2. Жасөспірімнің сәтті бейімделуінің белгілері:
- оқу үдерісіне қанағаттану;
- бағдарламаны жеңе алады;
- білім беру тапсырмаларын орындаудағы орташа және жоғары тәуелсіздік, тапсырманы өзіңіз орындауға тырысқаннан кейін ересек адамның көмегіне жүгінуге дайын болу;
- сыныптастарымен және мұғалімдермен қарым-қатынасқа қанағаттану.
3. Бесінші сынып оқушыларының кейбір мәселелері:
- сөздерді жазу (теру) кезінде әріптерді өткізіп жібереді;
- ережелерді қалай қолдануды білмейді, дегенмен олардың тұжырымдамасын біледі;
- математикалық есептерді шешуде қиындықтар туындайды;
- қайта айту дағдыларын нашар меңгереді;
- зейінсіз және жоқтар;
- сабақ және жеке жұмыс кезінде мазасыз;
- мұғалімнің түсіндірмелерін түсінуде қиындықтар туындайды;
- сабақтардан, мұғалімдерден, білімді тексеру жағдайларынан қорқады;
- жиі достарын ауыстырады немесе ұзақ уақыт бойы ешкіммен дос болмайды; жалғыз.
4. Баланың әлі де бейімделу процесінде екенін, яғни қарым-қатынас пен оқудағы жаңа ережелерді игермегендігін түсінуге болатын белгілер:
- бір күндегі әсерімен бөліскісі келмейді;
- әңгіме барысында ата-аналарды мектептегі іс-шаралардан алшақтатуға және басқа тақырыптарға назар аударуға тырысады;
- шаршаған және шаршаған көзқарас;
- мұғалімдер, сыныптастар және жалпы оқыту туралы жағымсыз сөздер айтады;
- кеш ұйықтап, қиындықпен оянады;
- денсаулығының нашарлауына жиі шағымданады.

5. Сіз қалай көмектесе аласыз?
1. Жағдайға байланысты оның жанында сөйлесіңіз немесе үнсіз болыңыз. Жанашыр екендігіңізді білдіріп, оған қазір оңай емес екенін түсініңіз. Өзіңіз туралы айтыңызшы, сіз осы жаста қалай оқыдыңыз, сізді қай мұғалім қатты таң қалдырды және сіздің сүйікті пәніңіз болды. Егер сіз онымен бірге мектептегі фотосуреттерді қарасаңыз, есте қалатын нәрсе болады, ал ойланатын және күлетін нәрсе болады. Қазіргі уақытта эмоционалды бірлескен тәжірибе бұрынғыдан да қажет.
2. Кәмелетке толғанына қарамастан, бесінші сынып оқушысы ата-анасының қамқорлығына және қарапайым бақылауына мұқтаж, өйткені ол әрдайым өзін мектеп өмірінің жаңа талаптарына бағыттай алмайды. Сіз мұғалімдердің негізгі талаптарын жаза аласыз. Керісінше, әртүрлі пәндер бойынша тапсырмаларды орындау кезінде не істеу керектігі туралы жеке ескерту құжатын жасаңыз. Жұмыс орнында қыдырту үшін жұмыс орнының жанына қабырға немесе үстел сағатын қойсаңыз жақсы болар еді. 5, 15 және 20 минут ішінде құм сағатын тапсаңыз жақсы болады. Оларды дәріханалардан сатып алуға болады. Сағат сағаты сізге уақытты қадағалауға көмектеседі, демалыс кезінде оларға қарап демалуға болады.
3. Бесінші сынып оқушысы үшін мұғалім бұрынғыдай талассыз билік емес, мұғалімдер сынға ұшырауы мүмкін. Мұғалімнің беделін сақтай отырып, оның наразылығының себептерін баламен талқылау маңызды.
4. Егер сіз балаңыздың мінез-құлқына алаңдасаңыз, мүмкіндігінше тезірек кездесіп, оны сынып жетекшісімен немесе психологпен талқылауға тырысыңыз.
5. Балаға қолайлы отбасылық климат құруға тырысыңыз. Үй атмосферасындағы үлкен өзгерістерден немесе бұзылулардан аулақ болуға тырысыңыз. Отбасылық татулық сіздің балаңызға мектептегі мәселелерді тиімді шешуге көмектеседі.
6. Аптасына кемінде бір рет үй шаруасынан бос уақытты таңдап, онымен бірлескен іс-шаралар жасаңыз. Бала сізге айтатын жекелеген есімдерді, оқиғаларды және егжей-тегжейлерді есте сақтауға тырысыңыз, әңгіме бастау үшін оларды кейінірек қолданыңыз.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 30.09.2020 19:33
Құрылған күні: 30.09.2020 19:33

Текст