Текст
Қазақстан Республикасы Ағарту министрінің 17.11.2022 жылғы № 462 бұйрығының, "Денсаулық жағдайы бойынша ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына 1-қосымшаның негізінде, ата-аналардың жеке өтініші және ДКК анықтамалары.
2025-2026 оқу жылының басына қалалық психологиялық-медициналық педагогикалық комиссия нәтижелері, ДКК анықтамалары, ата-аналардың өтініштері негізінде және 2025 жылғы 02.09 № 10А бұйрығы негізінде № 4 ЖББОМ КММ-де Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі және мектеп директоры бекіткен оқу жоспарлары бойынша 5 оқушыға үйде оқыту ұйымдастырылды. Біздің мектептің 5 оқушысы оқуын жалғастыруда.
Осылайша жеке үйде оқыту келесі оқушыларға көрсетіледі :
1. Елшина Иулиания Сергеевна -4А сынып
2. Гудова Светлана Ивановна – 6В сыныбы
3. Малғаздаров Алидар Маратұлы - 7Д сыныбы
4. Кизатова Мариям Артуровна – 7Б сынып
5. Халел Айгерим Серікқызы -11Ә класс сынып
Сынып жетекшісімен және осы оқушылардың ата-аналарымен келісілген кестелерге сәйкес пән мұғалімдері сабақ өткізеді.
Үйде жеке оқытуды 25 мұғалім жүзеге асырады. Директордың ОТЖ орынбасарлары К. Е. Бускеева, Г.С. Бейсембаева, Н.Ж. Рахимов жеке оқыту кестесін жасады, оған сәйкес оқыту жүзеге асырылады. Электрондық журнал бойынша үйде жеке оқыту бойынша сабақтардың есебі жүргізіледі, онда күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес өткізілген сабақтардың тақырыптары үнемі жазылады. Электрондық журналдың жүргізілуін бақылауды директордың ОТ жөніндегі орынбасарлары Қ. Е. Бускеева, Г. С. Бейсембаева, А.К. Оспанова, Н.Ж. Рахимов жүзеге асырады.
Барлық сағаттар сабақ кестесіне сәйкес үйде оқытудың оқу жоспарына сәйкес өткізіледі. Ата-аналар тарапынан білім беру үдерісін ұйымдастыру және оқыту сапасы жөнінде ескертулер болған жоқ.
Қорытынды: 1. Үйде жеке оқытуды ұйымдастыру талаптарына сәйкес қатаң түрде ұйымдастырылған.
2. Барлық сағаттар үйде оқытудың оқу жоспарына сәйкес өткізіледі.
3. Оқыту күнтізбелік – тақырыптық жоспарлауға сәйкес мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары бойынша жүргізіледі.