«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 4 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№4 мектептің "Күнделік" платформасымен жұмысын талдау

ыыыыыыыыыыыыыыыы

№4 мектептің "Күнделік" платформасымен жұмысын талдау педагогикалық ұжымның білім беру үдерісін ұйымдастыру үшін цифрлық құралдарды жауапкершілікпен пайдаланғанын көрсетеді.

"Күнделік" платформасымен жұмыстың негізгі аспектілері:

Платформаны белсенді пайдалану:

Оқу жылының басынан бастап №4 мектеп мұғалімдері "Күнделік" платформасын оқу құжаттарын жүргізу, оқушылардың қатысуы мен үлгерімін бақылау, сондай-ақ оқушылар мен ата-аналармен өзара әрекеттесу үшін белсенді қолданды.

Жаңа платформаға ауысу барысында "Күнделік" жүйесімен соңғы бес жылдағы жұмыс нәтижесінде жиналған деректерді сақтау шаралары қабылданды.

Деректерді сақтау келесі мүмкіндіктерді қамтамасыз етті:

  • Білім беру ақпараттарының сабақтастығы.
  • Оқу материалдарының мұрағатына қолжетімділік.
  • Білім беру қызметін жоспарлау мен талдауға қажетті статистика мен басқа да деректердің сақталуы.

Пән мұғалімдері оқушылардың білім сапасына қатысты деректерді сақтап қалды, бұл педагогтарды аттестацияға дайындауда пайдалы болады.

СОР және СОЧ нәтижелерін талдау:

СОР (бөлім бойынша жиынтық бағалау) және СОЧ (тоқсан бойынша жиынтық бағалау) нәтижелерін талдау оқу үдерісіндегі күшті және әлсіз жақтарды анықтауға мүмкіндік берді.

Пән мұғалімдерінің жұмысы:

Мұғалімдер СОР нәтижелерінің орташа бағасы мен тоқсандық жиынтық бағалау (СОЧ) нәтижелері бойынша талдау жасады.

Бұл келесілерді қамтамасыз етеді:

  • Оқушылардың үлгерімін бағалау.
  • Оқу үдерісін жақсарту үшін нәтижелерді қолдану.

2023-2024 оқу жылымен салыстырғанда 2024-2025 оқу жылының екінші тоқсанында оқушылардың үлгерімі 5%-ға өсті.

  • Арнайы сыныптарды (КРО) есептемегенде – 59%, КРО-ны есепке алғанда – 56%.

Жалпы үлгерім динамикасы:

  • Ең жоғары көрсеткіштер 10-11 сыныптарда байқалады (+14%, КРО-мен де, КРО-сыз да).
  • Бастауыш (2-4 сыныптар) және орта (5-9 сыныптар) сыныптарда көрсеткіштердің орташа өсуі байқалады (2-4%, КРО-ның болуына байланысты).
  • Жалпы үлгерім (2-11 сыныптар) 5%-ға өсті, бұл оң тенденцияны көрсетеді.

Қорытындылар:

Деректерді тиімді басқару:

  1. "Күнделік" платформасын қолдану оқу құжаттамасымен және үлгерім деректерімен жұмысты тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік берді.
  2. Алдыңғы жылдардың деректерін сақтау маңызды ақпаратты жоғалту тәуекелдерін азайтып, білім беру үдерісінің тұрақтылығын қамтамасыз етті.
  3. Білім сапасы мен СОР/СОЧ нәтижелерін талдау педагогтардың кәсіби дамуын жоспарлауға және мектептегі білім сапасын арттыруға пайдалы құрал болады.
  4. Білім беру үдерісін цифрландыруды одан әрі жетілдіру үшін келесілер маңызды:
    • Мұғалімдерді жаңа платформалармен жұмыс істеу бойынша жүйелі оқыту.
    • Басқарушылық шешімдер қабылдау үшін деректерді мерзімді түрде талдау.
    • Білім беру материалдарының мұрағатын сақтау және жаңарту.

Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары: Оспанова А.К., Бускеева К.Е., Бейсембаева Г.С.

 

Жаңартылған күні: 31.12.2024 10:28
Құрылған күні: 31.12.2024 10:28

Текст