№4 мектептің "Күнделік" платформасымен жұмысын талдау педагогикалық ұжымның білім беру үдерісін ұйымдастыру үшін цифрлық құралдарды жауапкершілікпен пайдаланғанын көрсетеді.
"Күнделік" платформасымен жұмыстың негізгі аспектілері:
Платформаны белсенді пайдалану:
Оқу жылының басынан бастап №4 мектеп мұғалімдері "Күнделік" платформасын оқу құжаттарын жүргізу, оқушылардың қатысуы мен үлгерімін бақылау, сондай-ақ оқушылар мен ата-аналармен өзара әрекеттесу үшін белсенді қолданды.
Жаңа платформаға ауысу барысында "Күнделік" жүйесімен соңғы бес жылдағы жұмыс нәтижесінде жиналған деректерді сақтау шаралары қабылданды.
Деректерді сақтау келесі мүмкіндіктерді қамтамасыз етті:
Пән мұғалімдері оқушылардың білім сапасына қатысты деректерді сақтап қалды, бұл педагогтарды аттестацияға дайындауда пайдалы болады.
СОР және СОЧ нәтижелерін талдау:
СОР (бөлім бойынша жиынтық бағалау) және СОЧ (тоқсан бойынша жиынтық бағалау) нәтижелерін талдау оқу үдерісіндегі күшті және әлсіз жақтарды анықтауға мүмкіндік берді.
Пән мұғалімдерінің жұмысы:
Мұғалімдер СОР нәтижелерінің орташа бағасы мен тоқсандық жиынтық бағалау (СОЧ) нәтижелері бойынша талдау жасады.
Бұл келесілерді қамтамасыз етеді:
2023-2024 оқу жылымен салыстырғанда 2024-2025 оқу жылының екінші тоқсанында оқушылардың үлгерімі 5%-ға өсті.
Жалпы үлгерім динамикасы:
Қорытындылар:
Деректерді тиімді басқару:
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары: Оспанова А.К., Бускеева К.Е., Бейсембаева Г.С.