Тәрбие жұмыстарының мақсаты: Мемлекет болашағының бірыңғай іргетасын құрайтын «Мәңгілік Ел»Жалпыұлттық және патриоттық актінің идеологиялық тұжырымдамасының іске асырылуы.
2018-2019 оқу жылғы тәрбие жұмыстарының міндеттері:
1)қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу, Қазақстан Республикасының рәміздеріне құрметтеу мен сыйластық көзқарасын қалыптастыру.
2) тұлғаның бойында қазақстандық қоғамдағы өміріндегі нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес рухани- адамгершілік пен этикалық қағидаттарын, моральдік қабілеттері мен негіздерін қалыптастыру.
3) ата-аналар арасында ағартушылық жұмыстарын жүргізуіне, оқушының тұлға ретінде қалыптасу деңгейінде олардың психологиялық-педагогикалық құзырлықтарын, тәрбиелеу барысында жаупкершіліктерін арттыру.
4) тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ой-өрісі мен өзіне мамандық таңдау жолында кәсіби сана сезімін қалыптастыру.
5) тұлғаның мектеп қабырғасында жан-жақты мәдениет ортасын құруына ықпалын тигізу, ортақ қалыптасқан мәдениет тәртібін қалыптастыру, тұлғаның өнердегі эстетикалық нысандарды дұрыс қабылдау, меңгеру, оларды бағалау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелеудің негізгі көзқарастары:
Бағалау (аксиологиялық) көзқарас – әлемге, адамдарға, өз-өзіне және т.б.адамзаттың санасымен және адамның рухани-адамгершілік қалыптасқан құндылықтарымен реттелетін жалпы адамзат пен ұлттық өй-сана диалектикалық бірлігіне негізделеді.
Антропологиялық көзқарас – тәрбиелеуге жататын тұлға ретінде адам туралы барлық ғылымдарының мәліметтерін жүйелі пайдалану және оны біртұтас педагогикалық шараларын құру және жүзеге асыру барысында есепке алу.
Тұлғалық- бағыттама көзқарас – тұлғаның өз-өзін таніп білу, жетілдіру және дамыту шараларын қолдау барысында ұғымдарының, идеялары мен әрекет тәсілдерінің байланысу жүйесіне негізделеді.
Әрекет ету көзқарасы –шәкірттерінің өзі іс-әрекеттерінде мақсат пен жоспар қоюына, баланың әрекеттерін қалыптастыру, танып білу, қатынасу мен араласу субъектісі ретінде ауысуына, ұйымдастыру мен реттеуіне, өзін бағалауына, талдауына үйрету үшін ұстаздан арнайы жұмыстар жасауын талап етеді.
Құзырлық көзқарас – тәрбиелеу мақсаттарын анықтау бойынша, тәрбиелеу барысын ұйымдастыру және оның нәтижесіне баға беру жөнінде біріңғай қағидаттарын есепке алу, тұлғаның сәтті әлеуметтену кепілдімесі бола алатын құзырлық көзқарасты қалыптастыру.
Әлеуметтік көзқарас – тұлғаның мақсаттары мен міндеттеріне әлеуметтік нақтылығының әсерін, сол әсерінен, адам мен қоғамға пайда болатын педагогикалық салдарын есепке алу.
Жүйелік көзқарас – нысанды, құрамындағы бөлекшетінің жалпы қосындысына негізділіп ғана емес оның өзін күрделі құрылым ретінде қарап бағуды көздейді. Жүйелі қарастырудың өзі құрылымдық қосындыларын, әрекеттерін ажыратуды, қызметтік-иерархиялық байланыстарын орнатуын, жүйені құрастыратын факторые реттеун, сыртқы байланыстарды анықтауын көздейді.
Тұтастық көзқарас – оқушының тұлға ретінде зияткерлік және рухани – адамгершілігінің даму бірлігімен реттелетін педагогикалық үрдісінің мән маңынасымен анықталады.
Синергетикалық көзқарас тәрбиені тікелей себеп –салдарының байланысуына негізделмей әр түрлі ағында басым түрінде өз –өзімен ұйымдастырылатын шара ретінде қарауға мүмкіндік туғызады; сыртқы және ішкі әсерлерімен:заңды және кездейсоқ, болжамдалатын және апатты, реттелген және абыр дабырлығымен белгіленетін үрдіс.
Тәрбиелеу шараларының қағидаттары:
Гуманистікке бағытталған қағидат – ұстаздың оқушыға деген өз бетімен дамуына жауапкершілікпен қарайтын және өзіндік еркін субъектісі ретінде қалыптасқан көзқарасы, тәрбиелеу барысында адамгершілік қатынас арқылы оның тұлғамен және ұжыммен өзара байланысу стратегиясы.
Адамзатқа ортақ құндылықтарының қағидаты – жалпы тәрбиелеу шаралары рухани-адамгершілік құндылықтарға және ұлттық мәдениет нормаларына сәйкес негізделу тиісті.
Мәдениетүйлесімділік қағидаты – тәрбиелеу үрдісі мәдениеттің адамзатқа ортақ құндылықтара негізделу және адамзатқа ортақ құндылықтар мен ұлттық мәдениет салт–дәстүрлеріне сәйкес құрылу тиісті.
Үзілмес қағидаты – тұлғаның барлық өмір сүру кезеңдерінде жан–жақты дамуы, оның бар күшінің және қабілетінің, кәсіптік және жалпы мәдениеттік өсуінде толық жүзеге асырылу шығармашылық әлеуеті мен мүмкіндігінің арттырылуы.
Табиғатүйлесімділік қағидаты –табиғаттың ортақ даму заңдылығының басымдылығы; табиғи және әлеумет үрдістерінің өзара байланысы; тәрбие жұмыстарында жыныс пен жасының ерекшеліктерін ескеру.
Тұтастық қағидаты оқу мен оқудан тыс әрекеттерінің бірігуімен қамтылады; оқу әрекеті білімділік құрамын қалыптастырады; оқудан тыс әрекетінде эмоционалды-құндылықты тәртіп құрамын қалыптастырады.
Этникалық қағидаты – тәрбиеленуді ұлттық ой–санасының қалыптасуына бағытталған,барлық азамттар үшін өз туған тілінде оқып қатынасу жадайын жасау, салт –дәстүрін зерттеу, өз ұлтының әдеп –құрпымен танысу арқылы ұлттық маңыналығымен толтыру.
Тәрбиелеу жұмыстарының негізгі бағыттары:
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ МЕН НЫСАНДАРЫ
Айы |
Тәрбиелеу модулдері
|
қыркүйек |
ЖКА және тұрмыстық жарақаттану оқиғаларды алдын алу бойынша«Қауіпсіз жол» айлығы |
қазан |
Қарт адамдар мен мүгедектерге қолдау көрсету бойынша «Өмір жақсы істер жасау үшін берілген»айлығы |
қараша |
Құқықтық және толеранттық білімдерінің «Заң және жауапкершілік». «Толеранттық планетасы»айлығы |
желтоқсан |
Азаматтық-патриоттық тәрбиелеу бойынша «Менің тәуелсіз Қазақстаным»айлығы |
қаңтар |
Зияткерлік тәрбиелеу бойынша «Білім планетасы»айлығы |
ақпан |
Кәсіптік тәрби беру бойынша «оқушы және оның әлемдегі орны», «Шығармашылық». «Кәсіптік бағдарлау» айлығы |
наурыз |
Рухани-адамгершілік тәрбиелеу бойынша «Жақсы істер мектебі»айлығы |
сәуір |
СӨС қалыптастыру және экологиялық тәрбие беру бойынша «Экология,денсаулық және адам»айлығы
|
мамыр |
Азаматтық-патриоттық тәрбиелеу бойынша «Мен – өз елімнің патриотымын»айлығы
|